II Marxa Solidària per la lluita contra el càncer infantil

La II Marxa Solidària per la Lluita contra el Càncer Infantil se celebrarà el proper dimecres, 12 d’octubre. Sota el lema “Ser fort és l’única opció”, la cursa tindrà un caràcter competitiu, però també solidari buscant la recaptació de fons per a la lluita contra el càncer infantil.

A continuació, us adjuntem el reglament.

Reglament

General

La II Marxa Solidària per la lluita contra el càncer infantil és una marxa no competitiva, que pretén fomentar el senderisme i al mateix temps passar un matí gaudint de la natura, dels amics i de la família… Però el més important és poder aconseguir recaptar fons per a la lluita contra el càncer infantil. La marxa està organitzada per un grup d’amigues i la col·laboració de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas i el Consell Esportiu de la Garrotxa, amb la voluntat d’aconseguir fons per a la Nova Àrea d’Hospitalització Infantil de la Vall d’Hebron, aportant tots els beneficis recaptats a les tres fundacions que conjuntament promouen aquest projecte: Fundació Albert Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small.

Es realitzarà el proper 12 d’octubre de 2022 a La Pinya (La Vall d’en Bas).

En tractar-se d’una Marxa Solidària no competitiva, no hi hauran premis en cap categoria.

La realització de la inscripció implica el reconeixement i acceptació del reglament.

El contingut d’aquest reglament serà modificat en el cas que s’hi detecti algun error o que algun article no quedi prou clar pels participants.

Les modificacions rellevants del reglament seran degudament comunicades a través del perfil d’Instagram “ serforteslunicaopcio_ “

 

Ubicació

La marxa es realitza com a punt neuràlgic a l’ermita de Sant Joan dels Balbs, a la població de La Pinya (La Vall d’en Bas).

Es realitzaran dues modalitats de marxes: curta i llarga.

L’aparcament serà als camps de sota el trencall de St Joan dels Balbs, a la parcel·lària, els quals ja estaran indicats.

L’inici de la marxa serà al trencall de St Joan dels Balbs, tocant a la parcel·lària al costat de Can Tresserres.

L’arribada per a la marxa curta serà a St Joan dels Balbs.

Per la llarga, un cop a St Joan dels Balbs continuaran pel camí, passant pel punt de control, a on es controlaran tots els marxaires que realitzin la marxa llarga i l’arribada serà de nou a St. Joan dels Balbs, passant de nou pel punt de control per marcar l’arribada.

 

Horari

L’horari de sortida serà a partir de les 8h del matí. Seran sortides escalonades des de les 8h a les 10h del matí des de l’aparcament.

 

Inscripció

La inscripció es formalitzarà online des de la pàgina web:

https://www.cronotime.net/new/ca/index.php

Hi haurà dues modalitats d’inscripcions:

  • Inscripció a la marxa, en la qual es podrà comprar el dorsal per a realitzar la marxa i seleccionar la modalitat de curta o llarga. Es realitzarà una inscripció per cada marxaire.

La inscripció inclourà l’assegurança del marxaire.

  • Donació per la marxa, en la qual es podrà comprar tants dorsals com es cregui, fins a 10, per tal de fer una donació. La compra d’aquest donatiu no et donarà dret a realitzar la marxa.

 

La inscripció tindrà un cost de 5 euros (gratuït fins a 5 anys).

En cas de no participar en la marxa, no es retornaran els diners.

Els/les participants, permeten explícitament que el seu nom, cognom, sexe i any de naixement siguin publicats a les llistes d’inscrits.

 

Límit d’inscripcions

  • Per a la modalitat “Inscripció a la marxa”, es tancaran el 9 d’octubre de 2022 o quan s’arribi a 1.500 participants entre les dues marxes, llarga i curta (límit que posa l’organització).
  • Per a la modalitat “Donació per a la marxa” no hi haurà límit d’inscripcions i estaran obertes fins al 31/10/2022.

 

Dorsals i obsequis

El dorsal es recollirà el mateix dia de la cursa, a la carpa de recollida de dorsals situada a l’aparcament.

En acabar la marxa es lliurarà un obsequi als participants de diferents productes oferts pels patrocinadors. Podrà ser que no tinguin els mateixos productes els diferents obsequis, ja que seran oferts pels diferents patrocinadors i el nombre de participants es preveu elevat.

El fet de no retirar el dorsal i la bossa del corredor en el dia establert, significa la renúncia als mateixos.

 

Responsabilitats

Els participants aniran a peu i han de seguir en tot moments les indicacions de l’Organització que anirà degudament identificada. El recorregut està degudament senyalitzat amb marques situades en els arbres i/o pedres del recorregut.

Els menors d’edat hauran d’anar acompanyats pels pares o les persones responsables.

L’organització declina tota responsabilitat pel que fa a accidents o altres perjudicis abans, durant i després de les curses, tan a participants com a tercers.

Tots els corredors tenen l’obligació de tenir l’estat físic i els coneixements teòrics i pràctics necessaris per la participació a la marxa, així com disposar del material i vestimenta adequat a l’època de l’any i el terreny.

En cas d’abandonar la cursa a mig recorregut, serà obligatori comunicar-ho a l’organització.

L’organització podrà modificar el recorregut, per causes alienes i/o de força major. Igualment l’organització pot suspendre la cursa en cas de condicions meteorològiques molt desfavorables i es reserva en el dret de poder-la realitzar un altre dia o donar-la per acabada.

 

Itineraris i temps

Es faran dues marxes. Les dues amb el mateix punt de sortida i es podrà sortir escalonadament des de les 8h a les 10h del dematí.

  • Una marxa curta: El recorregut s’inicia al trencall de St. Joan dels Balbs i finalitza a dalt l’ermita de St Joan dels Balbs, amb diferents activitats pels participants.
  • Una marxa llarga: El recorregut s’inicia al trencall de St. Joan dels Balbs i finalitzaria a St. Joan dels Balbs, fent un circuït circular un cop arribat a l’ermita. Un cop s’arribi a St Joan dels Balbs la primera vegada, es continuarà pel camí senyalitzat, passant pel punt de control, a on es controlaran tots els marxaires que realitzin la marxa llarga. L’arribada serà de nou a St. Joan dels Balbs, passant de nou pel punt de control per marcar l’arribada. Es dona un temps màxim de 4 hores per finalitzar els circuits. Els itineraris estaran degudament senyalitzats amb cintes de colors

 

Avituallaments

Hi haurà un punt d’avituallament.

 

Respecte medi ambient

Es prega als participants que siguin respectuosos amb el medi ambient, per no embrutar-lo ni degradar-lo, ja que la totalitat de la marxa transcórrer en les muntanyes de la Vall d’en Bas

 

Drets d’imatge

Els participants autoritzen a l’organització a fer ús de les imatges preses durant la seva participació a la cursa i marxa i cedeixen tots els drets relatius a la seva explotació comercial i publicitària que considerin oportú exercitar, sense que tinguin dret a rebre cap compensació econòmica.

 

Telèfons d’interès

Per a qualsevol qüestió abans de la marxa pots contactar amb nosaltres serforteslunicaopcio@gmail.com.

En cas de produir-se qualsevol incident, els telèfons de contacte són:

  • 616665316 (Maria)
  • 650554290 (Ester)
  • 629365899 (Anna)
  • 661310070 (Sònia)

Informació d’inscripcions:

 

Recomanació final

Esperem el bon comportament i bona voluntat de tots i totes. Volem gaudir amb tots vosaltres del nostre entorn natural i poder col·laborar amb el projecte de la Nova Àrea d’Hospitalització Infantil de la Vall d’Hebron, aportant tots els beneficis recaptats a les tres fundacions que conjuntament promouen aquest projecte: Fundació Albert Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small.