Atenció a la ciutadania

L’horari d’atenció al públic de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas és de dos quarts de nou del matí a dos quarts de tres de la tarda de dilluns a divendres. A les tardes, durant l’hivern, des de mitjans de setembre i fins a Sant Joan, també s’obre de quatre a dos quarts de set. L’horari de l’oficina de Sant Privat d’en Bas és el dimecres i divendres de 13 a 14h.

Els dies de visita de l’alcalde són prioritàriament els dilluns, dijous i divendres de 12 a 14h, tot i que aquests horaris són flexibles en funció de les circumstàncies de cada ciutadà.

Per tal de ser accessibles als pobles de La Vall, tots ells tenen un o dos regidors de referència. Pilar Fabregó és la regidora de referència de Joanetes; Gemma Puigvert és referent a Sant Privat, El Mallol i Puigpardines; Josep Calm és referent a El Mallol i La Pinya; Lluís Pujiula i Helena Roca són referents a Els Hostalets i Falgars i Anna Bach i Josep Pujol són referents a Sant Esteve.

Per poder reunir-se amb alcaldia, els regidors, o els tècnics cal sol·licitar hora prèviament. Ho poden fer trucant al 972 690 225, enviant un correu electrònic a ajuntament@vallbas.cat o bé dirigint-se a les oficines del consistori.

Una altra via de contacte amb l’Ajuntament és mitjançant el portal web La Vall en un Clic. Aquesta és una eina que es va posar en marxa al 2015 per agilitzar la participació i la comunicació entre l’equip de govern i la ciutadania i millorar el dia a dia a la vall.